Monday, June 26, 2006

關於我

mad dog 那邊看到這個 PersonalDNA 的測驗,花了不過5分鐘左右就填好,蠻有趣的。從我自己看來,分析還算很詳盡準確,也有些值得參考對照的地方。有時候玩這些所謂的心理分析,也不是不像照鏡子的。玩過了,該仔細端詳抑或一笑置之,就得看照的是塊爛鐵皮還是哈哈鏡了。
(有興趣又有心機看我的參數分析的話,也請別忘了告訴我,這個跟那大家印象中的我有多大分別。謝謝呵~)
my personal dna map:

其中,這個我比較喜歡的欄目,也許值得想想︰

If you want to be different:

While it's important to think about others, don't forget to take some time for yourself, and occassionally to put yourself first.
Take some time to spend with a few close friends; although it's difficult to find people to trust, it's worth the effort.
When you have great ideas, it can be hard to relinquish control, but it can also feel good to take the pressure off and enjoy someone else leading the way.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home