Saturday, September 24, 2005

what are the keys to your heart?

不是太久之前,才做過一次這個

今天在冬冬處看見,又忍不住玩一次。
做完之後就找呀找呀找,找回上一次的結果……

原來,呵呵,是有點分別的。

*the KEYS to my heart*


You are attracted to obedience and warmth.

In love, you feel the most alive when your partner is patient and never willing to give up on you.

You'd like to your lover to think you are optimistic and happy.

You would be forced to break up with someone who was emotional, moody, and difficult to please.

Your ideal relationship is lasting. You want a relationship that looks to the future... one you can grow with.

Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment.

You think of marriage as something that will confine you. You are afraid of marriage.

In this moment, you think of love as commitment.
Love only works when both people are totally devoted.

4 Comments:

Blogger 梁巔巔 said...

My result~

The Keys to Your Heart

You are attracted to those who are unbridled, untrammeled, and free.

In love, you feel the most alive when things are straight-forward, and you're told that you're loved.

You'd like to your lover to think you are stylish and alluring.

You would be forced to break up with someone who was insecure and in constant need of reassurance.

Your ideal relationship is lasting. You want a relationship that looks to the future... one you can grow with.

Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment.

You think of marriage as something precious. You'll treasure marriage and treat it as sacred.

In this moment, you think of love as commitment. Love only works when both people are totally devoted.

11:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

快樂天使:
這兩天看到一本勵志經典內有幾個別具意義的問題,很想與你分享...
很簡單,只要問自己以下問題,並且必須,記住是必須把答案寫下來:
1.對你來說,現在有那三個最重要的目標你希望達成?
2.你眼下最緊迫的三個問題或最擔心的三件事情是什麼?
3.如果你明天忽然掙到一千萬,你會讓自己的生活立刻發生什麼樣的變化?
4.你真正喜歡做的是什麼?是什麼讓你在最大程度上感到自我價值、自我的重要性和自我滿足?
5.如果你可以揮動魔術棒,然後得到你想要的任何東西,那麼你最希望得到什麼?
6.假設你的生命只剩下六個月,你會做什麼?這最後的時光你會怎麼度過?
7.到目前為止,你人生中最快樂的時刻是什麼時候?你以後怎樣才能經歷更多這樣的時刻?

請誠懇的聆聽妳內心的答案,你會發現藉著回答妳會找到自己真正想實現的人生目標,一個人確定了自己的人生目標,就終會有美夢成真的一天,祝福妳!祝福有緣看到這版的朋友們!

你不能想像當我第一次看到這些問題時那份當頭棒喝的感覺,在乘車途中,我把書按在心口,緊閉雙眼,呼出一口氣,定一定神才可以逐條回答自己,那一刻,當我找到答案時,我很感動,因為我比從前更能認識真正的自己、更了解自己真正的需要!原以為不再懂得飛翔的我,剎那間覺得內心那對彊硬了的翅膀注入了能量般,那一刻,我想高飛,我知道我要高飛,我相信我能高飛!
本來想在喝例湯時才與你們分享,但實在忍不住...

百感交雜、矛塞頓開的卓莉

12:23 AM  
Blogger angeL* said...

巔巔︰

嘻,怎麼你不貼在自己的blog?

1:46 AM  
Blogger angeL* said...

卓莉︰

感激您跟我分享這些問題。
我一直在想,卻又不斷像在自打嘴巴……

或許我還不清楚自己真正想要的是甚麼?

1:48 AM  

Post a Comment

<< Home